Numer telefonu: 735 964 985
Strona główna1 » FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania



1. Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienie można złożyć przez sklep internetowy kwiatydonice.pl. Przyjmujemy również zamówienia telefonicznie i mailowo.

 

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Nie. Zakupu w sklepie można dokonać bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane.

 

3. Jaki jest koszt i czas dostawy?

Wszystkie informację znajdują się tutaj→ zasady wysyłki.

 

4. Ile mam czasu na dokonanie wpłaty?

Na wpłatę za złożone zamówienie czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

 

5. Jak wyglądają rośliny w rzeczywistości?

Rośliny wyglądają dokładnie jak na zdjęciach. Zdjęcia umieszczone przy poszczególnych produktach przedstawiają dokładnie jedną roślinę z danej partii.

 

6. Czy wysyłanie roślin jest bezpieczne?

Tak, wysyłane przez nas rośliny są starannie pakowane, co pozwala na zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia podczas wysyłki.

 

7. Zamówiony towar przyszedł uszkodzony, co dalej?

Odpowiedzialność za wysyłany towar ZAWSZE bierzemy na siebie. Wystarczy zrobić zdjęcie uszkodzonego przedmiotu i przesłać do nas na maila. Kontaktujemy się z klientem najszybciej jak to możliwe i rozwiązujemy zaistniały problem.

 

8. Zauważyłem, że coś dziwnego dzieje się z moją rośliną, mam ją od tygodnia, co dalej?

W takiej sytuacji najlepiej wysłać nam zdjęcie rośliny wraz z opisanym problemem. Zawsze staramy się pomóc, udzielić rad co do pielęgnacji roślin.

Na bardziej wrażliwe rośliny udzielamy kilkutygodniowej gwarancji.

 

9. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

 

10. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany przedmiot?

Na zwrot środków mamy 14 dni, jednak najczęściej zwracamy zaraz po otrzymaniu niezbędnych danych.

 

11. Czy można zamówić inną roślinę, której nie ma w ofercie?

Jesteśmy w stanie sprowadzić większość roślin, jednak wszystko ustalamy indywidualnie z klientem. Wystarczy skontaktować się mailowo lub telefonicznie.


Przejdź do strony głównej
Klosek - strona firmowa
DBAMY O TWOJĄ PRYWATNOŚĆ
Dbając o Twoją prywatność chcemy Cię poinformować, iż zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności, dostosowując ją do ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych, nazywane w skrócie RODO. Pokazujemy jakie dane zbieramy i w jakim celu, oraz do czego je wykorzystujemy a także jakie macie Państwo w związku z tym prawa. Te informacje są ważne, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem.
Naszą Politykę prywatności znajdziesz tutaj
OK