kwiatydonice.pl
(FAQ) Najczęstsze pytania i odpowiedzi

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez sklep internetowy kwiatydonice.pl. Przyjmujemy również zamówienia telefonicznie i mailowo. 

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Nie. Zakupu w sklepie można dokonać bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. 

3. Jaki jest koszt i czas dostawy?

Koszt wysyłki jest widoczny na każdej stronie produktu. W zależności od jego wielkości koszty mogą być różne. 

4. Ile mam czasu na dokonanie wpłaty?

Na wpłatę za złożone zamówienie czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane. 

5. Jak wyglądają rośliny w rzeczywistości?

Rośliny wyglądają dokładnie jak na zdjęciach. Zdjęcia umieszczone przy poszczególnych produktach przedstawiają dokładnie jedną roślinę z danej partii.

6. Czy wysyłanie roślin jest bezpieczne?

Tak, wysyłane przez nas rośliny są starannie pakowane, co pozwala na zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia podczas wysyłki. 

7. Zamówiony towar przyszedł uszkodzony, co dalej?

Odpowiedzialność za wysyłany towar ZAWSZE bierzemy na siebie. Wystarczy zrobić zdjęcie uszkodzonego przedmiotu i przesłać do nas na maila. Kontaktujemy się z klientem najszybciej jak to możliwe i rozwiązujemy zaistniały problem. 

8. Zauważyłem, że coś dziwnego dzieje się z moją rośliną, mam ją od tygodnia, co dalej?

W takiej sytuacji najlepiej wysłać nam zdjęcie rośliny wraz z opisanym problemem. Zawsze staramy się pomóc, udzielić rad co do pielęgnacji roślin.

9. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru (nie dotyczy zakupu na fakturę, szczegóły w Regulaminie)

 Pobierz formularz zwrotu  

10. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany przedmiot?

Na zwrot środków mamy 14 dni, jednak najczęściej zwracamy zaraz po otrzymaniu niezbędnych danych. 

11. Czy można zamówić inną roślinę, której nie ma w ofercie?

Jesteśmy w stanie sprowadzić większość roślin, jednak wszystko ustalamy indywidualnie z klientem. Wystarczy skontaktować się mailowo lub telefonicznie.

Bestsellery
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium