Promocje
Kalatea sanderiana (Calathea)   40cm
Kalatea sanderiana (Calathea) 40cm
61,99 zł 43,39 zł
szt.
Aglonema (Aglaonema 'Silver Bay') 50cm
Aglonema (Aglaonema 'Silver Bay') 50cm
129,99 zł 90,99 zł
szt.
Sansewieria  (Sansevieria 'Tough Lady') 25cm
Sansewieria (Sansevieria 'Tough Lady') 25cm
35,99 zł 26,99 zł
szt.
Fikus dębolistny (Ficus lyrata)  70 cm
Fikus dębolistny (Ficus lyrata) 70 cm
91,99 zł 78,19 zł
szt.
Aglonema (Aglaonema 'Cherry Baby') 30cm
Aglonema (Aglaonema 'Cherry Baby') 30cm
81,99 zł 57,39 zł
szt.
Aglaonema ( Aglaonema TropicXcolor 'White Kiwi') 25cm
Aglaonema ( Aglaonema TropicXcolor 'White Kiwi') 25cm
61,99 zł 43,39 zł
szt.
Aglonema (Aglaonema 'Stripes') 60 cm
Aglonema (Aglaonema 'Stripes') 60 cm
94,99 zł 66,49 zł
szt.
Dracena wonna (Dracaena fragrans 'Cintho')  40cm
Dracena wonna (Dracaena fragrans 'Cintho') 40cm
30,99 zł 21,69 zł
szt.
Kalatea okrągłolistna (Calathea orbifolia)  60 cm
Kalatea okrągłolistna (Calathea orbifolia) 60 cm
149,99 zł 104,99 zł
szt.
Paproć flebodium (Phlebodium 'Davana') 30cm
Paproć flebodium (Phlebodium 'Davana') 30cm
41,99 zł 33,59 zł
szt.
Maranta (Maranta 'Fascinator')  30cm
Maranta (Maranta 'Fascinator') 30cm
41,99 zł 29,39 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Najczęstsze pytania i odpowiedzi

1. Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienie można złożyć przez sklep internetowy kwiatydonice.pl. Przyjmujemy również zamówienia telefonicznie i mailowo. 

2. Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Nie. Zakupu w sklepie można dokonać bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. 

3. Jaki jest koszt i czas dostawy?

Wszystkie informację znajdują się tutaj → zasady wysyłki. 

4. Ile mam czasu na dokonanie wpłaty?

Na wpłatę za złożone zamówienie czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane. 

5. Jak wyglądają rośliny w rzeczywistości?

Rośliny wyglądają dokładnie jak na zdjęciach. Zdjęcia umieszczone przy poszczególnych produktach przedstawiają dokładnie jedną roślinę z danej partii.

6. Czy wysyłanie roślin jest bezpieczne?

Tak, wysyłane przez nas rośliny są starannie pakowane, co pozwala na zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia podczas wysyłki. 

7. Zamówiony towar przyszedł uszkodzony, co dalej?

Odpowiedzialność za wysyłany towar ZAWSZE bierzemy na siebie. Wystarczy zrobić zdjęcie uszkodzonego przedmiotu i przesłać do nas na maila. Kontaktujemy się z klientem najszybciej jak to możliwe i rozwiązujemy zaistniały problem. 

8. Zauważyłem, że coś dziwnego dzieje się z moją rośliną, mam ją od tygodnia, co dalej?

W takiej sytuacji najlepiej wysłać nam zdjęcie rośliny wraz z opisanym problemem. Zawsze staramy się pomóc, udzielić rad co do pielęgnacji roślin.

9. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

 Pobierz formularz zwrotu  

10. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany przedmiot?

Na zwrot środków mamy 14 dni, jednak najczęściej zwracamy zaraz po otrzymaniu niezbędnych danych. 

11. Czy można zamówić inną roślinę, której nie ma w ofercie?

Jesteśmy w stanie sprowadzić większość roślin, jednak wszystko ustalamy indywidualnie z klientem. Wystarczy skontaktować się mailowo lub telefonicznie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium