Reklamacje

Kupując u nas, możesz być pewny dostarczenia profesjonalnie zapakowanych roślin najwyższej jakości.

W przypadku wszystkich roślin dajemy miesięczną gwarancję, która pozwoli klientom bez najmniejszej niepewności sprawdzić, czy towar nie przejawia jakichkolwiek wad. Jeśli w tym okresie nie wyjdą żadne nieprawidłowości, to znaczy, że roślinki są zdrowe :)

Jednak jak w każdej branży, także u nas, zdarzają się sporadyczne wpadki- często z przyczn losowych np. uszkodzenie w transporcie. Prosimy się nie martwić i zastosować do poniższych kroków, a wszystko naprawimy.

 

  • Zauważyłem, że coś dziwnego dzieje się z moją rośliną, mam ją od tygodnia, co dalej?

W takiej sytuacji najlepiej wysłać nam zdjęcie rośliny wraz z opisanym problemem na maila sklep@kwiatydonice.pl. Zawsze staramy się pomóc, udzielić rad co do pielęgnacji lub zaproponować konkretne preparaty. Wsparcia udzielamy dożywotnio :) 

  

 

  • Zamówiony towar przyszedł uszkodzony, co dalej?

Odpowiedzialność za wysyłany towar ZAWSZE bierzemy na siebie. Wystarczy zrobić zdjęcie uszkodzonego przedmiotu i przesłać nam na maila sklep@kwiatydonice.pl. Kontaktujemy się z klientem najszybciej jak to możliwe i rozwiązujemy zaistniały problem na korzyść klienta.

 

 


 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium