Kupując u nas, możesz być pewny dostarczenia profesjonalnie zapakowanych roślin najwyższej jakości.
W przypadku wszystkich roślin dajemy miesięczną gwarancję, która pozwoli klientom bez najmniejszej niepewności sprawdzić, czy towar nie przejawia jakichkolwiek wad. Jeśli w tym okresie nie wyjdą żadne nieprawidłowości, to znaczy, że roślinki są zdrowe :)
Jednak jak w każdej branży, także u nas, zdarzają się sporadyczne wpadki- często z przyczn losowych np. uszkodzenie w transporcie. Prosimy się nie martwić i zastosować do poniższych kroków, a wszystko naprawimy.
- Zauważyłem, że coś dziwnego dzieje się z moją rośliną, mam ją od tygodnia, co dalej?
W takiej sytuacji najlepiej wysłać nam zdjęcie rośliny wraz z opisanym problemem na maila sklep@kwiatydonice.pl. Zawsze staramy się pomóc, udzielić rad co do pielęgnacji lub zaproponować konkretne preparaty. Wsparcia udzielamy dożywotnio :)
- Zamówiony towar przyszedł uszkodzony, co dalej?
Odpowiedzialność za wysyłany towar ZAWSZE bierzemy na siebie. Wystarczy zrobić zdjęcie uszkodzonego przedmiotu i przesłać nam na maila sklep@kwiatydonice.pl. Kontaktujemy się z klientem najszybciej jak to możliwe i rozwiązujemy zaistniały problem na korzyść klienta.
Protokół reklamacyjny pobierzesz tutaj: → Pobierz protokół reklamacyjny
5 999,00 zł
Cena regularna:
6 990,00 zł
699,99 zł
104,49 zł
Cena regularna:
189,99 zł
229,99 zł
417,84 zł
Cena regularna:
684,99 zł
151,24 zł
Cena regularna:
274,99 zł
749,99 zł
Cena regularna:
999,99 zł
634,99 zł