Numer telefonu: 735 964 985
Strona główna1 » Płatności

Płatności



Płatność elektroniczna oraz kartą płatniczą

Składając zamówienie zostaniesz przekierowany na stronę firmy PayU S.A. - naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych, a następnie do Twojego banku lub operatora kart płatniczych. Dokonana płatność praktycznie od razu wpływa na konto pośrednika. Po potwierdzeniu płatności i jej akceptacji przez firmę PayU S.A. wyślemy do Ciebie zamówione produkty.


Gotówka

Za zamówione produkty płacisz dostawcy (kurierowi) gotówką przy odbiorze zamówionego towaru. Ten sposób płatności gwarantuje szybką realizację zamówienia.


Przelew

Po złożeniu zamówienia wykonaj przelew tradycyjny (nr konta poniżej). Po potwierdzeniu wpłaty na nasze konto towar zostanie wysłany zgodnie z wybranym standardem. Na wpłatę czekamy 7 dni od daty złożenia zamówienia.


NR KONTA BANKOWEGO: SANTANDER 17 1090 1838 0000 0001 3081 4343


Przejdź do strony głównej
Klosek - strona firmowa
DBAMY O TWOJĄ PRYWATNOŚĆ
Dbając o Twoją prywatność chcemy Cię poinformować, iż zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności, dostosowując ją do ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych, nazywane w skrócie RODO. Pokazujemy jakie dane zbieramy i w jakim celu, oraz do czego je wykorzystujemy a także jakie macie Państwo w związku z tym prawa. Te informacje są ważne, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem.
Naszą Politykę prywatności znajdziesz tutaj
OK